NAHLÁSIT ŠKODU

Přihodilo se něco nečekaného?

Zavolejte, prosím, na:

221 586 425

Rádi vám pomůžeme s vyřešením každé situace:

  • Živelná
    pohroma

  • Loupež/
    vandalismus

  • Havárie

  • Exploze

  • Pád

  • Porucha
    chladícího
    zařízení

  • Újma jiné
    osobě

Odpovědi na vaše otázky

Před sjednáním pojištění

Co všechno získám?

Získáte 3 služby v 1 balíčku:

  • pojištění domácnosti,
  • pojištění odpovědnosti,
  • asistenční služby.

Kromě ochrany domácnosti proti nehodám nebo třeba zlodějům vám pomůžeme i v případech, jako jsou zabouchnuté klíče či vyteklá pračka. Nemusíte se obávat ani nešťastných náhod, kdy někomu poškodíte majetek nebo způsobíte zdravotní problémy.

Veškeré informace najdete v sekci o pojištění nebo v pojistné smlouvě.

Jaké jsou limity pojistného plnění?

Vybrat si můžete ze dvou variant. Můžete být pojištěni do 500 000 Kč nebo 750 000 Kč. Detaily najdete v sekci o pojištění nebo v pojistné smlouvě.

Musím odebírat elektřinu nebo plyn od innogy?

Ano, pro sjednání pojištění musíte odebírat elekřinu či zemní plyn od innogy.

Co když už mám pojištěnou domácnost jinde?

Žádný problém, můžete se rovnou pojistit u innogy. Než stávající pojištění u jiné pojišťovny zrušíte, budete pojištěni u dvou pojišťoven.

Jak si pojištění sjednat?

Co potřebuji ke sjednání pojištění?

Zavolejte nám na bezplatnou telefonní linku 800 821 821 nebo se zastavte v nejbližším Zákaznickém centru innogy.

Nepotřebujete žádné speciální dokumenty. S innogy se vyhnete složitému papírování, dopojištění či vyplňování dotazníků.

Odkdy pojištění platí? Má to vliv na náhradu škody?

Na přihlášce k pojištění najdete, odkdy je pojištění platné. Délka trvání pojištění nemá vliv na výši vypláceného pojistného plnění.

U koho budu pojištěn?

Pojištění sjednává innogy, ale pojistitelem je BNP Paribas Cardif Pojišťovna.

Když se něco přihodí

Jak nahlásit problém asistenční službě?

Kontaktujte naši asistenční centrálu na telefonu 221 586 425, kde vám poradí. Funguje 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Stačí, když nám sdělíte své jméno, adresu, telefonní číslo a popíšete událost.

Pokud se škoda nezvětšuje, tak ji zdokumentujte (foto, video) a případně si poznamenejte kontakty na svědky události.

Do jaké částky jsou hrazeny asistenční služby?

Náklady na práci i drobný materiál do 2 000 Kč vč. DPH. Náklady spojené s příjezdem a odjezdem dodavatele uhradíme v plné výši.

Nahlášení a náhrada škody

Dokdy mám oznámit škodu?

Nejlépe hned, nejdéle však do 3 let od jejího vzniku. Stačí zavolat na tel. číslo 221 586 425. Naši operátoři vás rádi provedou dalším postupem.

Co potřebuji k oznámení škody pro pojišťovnu?

K nahlášení vzniklé škody si připravte:

  • číslo pojistné smlouvy,
  • identifikační údaje osoby, na kterou je smlouva sjednána,
  • datum a čas vzniku škody,
  • popis a rozsah škody,
  • číslo bankovního účtu, na který chcete finanční plnění zaslat.

Potřebné dokumenty se liší na základě charakteru škody. Přesný výčet vám sdělí operátor asistenční služby nebo likvidátor.

Jak dlouho trvá vyřízení a náhrada škody?

Standardní délka na vyřízení je maximálně 90 dní od dodání všech podkladů. Snažíme se však tuto dobu zkrátit na nezbytné minimum.

Podle jakých cen se pojistné plnění vyplácí?

Škodu vám vyplatíme v cenách, které odpovídají hodnotě nových produktů.

Nevíte, jaká
varianta pojištění domácnosti
je pro vás vhodná?

Zavolejte nám:

800 821 821

Nebo nám napište:

info@innogy.cz

Rádi zodpovíme všechny
vaše otázky.